17.12.08

A que juguem??

(I no, no em refereixo al Geo Challanger on el Ru està picat amb el rècord de l'Eloi, i tampoc al nou joc casteller plantejat pel company Eloi, on el Joan, és el top1!!)


Parlo del FINANÇAMENT, ELS PRESSUPOSTOS i la mare que els va parir a tots plegats juntsirevueltos!!

El tema del finançament, es una causa totalment perduda, és a dir, al final farem el que els hi surti del "pitu" als de Madrid, com sempre, i mana la Constitució (per cert, 30 anys ja... potser tocaria anar-la canvian... ja fa dies que no sortim d'una PUTA dictadura!!!). Ara des de Madrid asseguren que abans del 31 de desembre hi haurà acord... ja em conec jo l'acord, el "o lo tomás o lo dejas", és a dir, ens donaran "X" els saura-montilla(adhuc)-carod-rovira es veuran tant apretadets pels convergents que hauran d'agafar el que els hi donin, i el Solves que no té un pel de tonto, es frega les mans, a més, entre fer cagar al tió, el papa noel i els dinars de nadal i sant esteve, arribaran els catalans com uns "bacons" (Laporta dixit), i amb poques ganes de currar, com sempre, i agafaran el primer que els hi possin davant, i aquest finançament no serà diferent als anteriors però ens el vendran "com un pas endavant en les relacions bi-laterals Espanya-Catalunya i que l'any vinent serà millor, donat que estem en crisi"... i jo dic? i a mi que em fot que hi hagi crisi!!! el que ens toca, ens toca,... perque quan hi hagi crisi, ens donaran menys, per ser més solidaris... i quan hi hagi bonança ens donaran moooolt, pero no tot el que toca.

Això si, despres a la COPE, al Mundo i a TeleMadrid, els catalans separatistes, egoistes i cabrons. Ho haveu vist no?? LA MARE QUE ENS/ELS VA PARIR!!!

Ahir estava sopan, tranquilament, quan vaig sentir de refilón, que el Govern de la Generalitat, havia aprovat els pressupostos per l'any 2009, i em vaig preguntar, com? si no saben quan els hi tocarà dels pressupostos de l'Estat... o és que potser ja tenen un acord, i volen marejar una mica més la perdiu?? vamos, que estaran tot el Nadal donant per on joemse amb el finançament!!!

En fi, com sempre, "el cuento de la lechera" serà la base per fer números, i a fer el que puguem... o el que volen, perquè fan el que volen, i cada 4 anys a prometre coses que despres no faran, LAMENTABLE!!


(com podreu veure, estic una mica cremat amb la classe política...)

1 comentari:

Josep Maria Cornadó ha dit...

Joer q cremat q estàs! Mira tens raó en el q dius però si estudies la història ... comprovaràs q el poble català sempre ha estat igual. Per espanyols, per francesos, per qui vulguis ... sempre ha estat ... un "estat" (o potser millor nació) d segona B!
Com sempre m'ha agradat llegir-te i crec q ja et vaig dir un dia q "escrius igual q parles" i això és un bon compliment xq vol dir q escrius d manera natural.
Fins aviat!
JM